بازگشت

کارگزاری نهایت نگر | 1399

طراح

مهندس فرشید حسینی

معمار و مدیرعامل شرکت فرحو دیزاین

کارگزاری نهایت نگر در تهران از سوی شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران با همکاری استودیوی معماری فرحو در ۱۳۹۹ طراحی و اجرا شد و یکی از شعب کارگزاری نهایت‌ نگر در تهران را بر عهده داشتند.

کارگزاری نهایت نگر یک شرکت خصوصی فعال در حوزه بازار سرمایه و بورس با تعدادی شعبه در سراسر ایران است.

شرکت‌های کارگزاری و بورسی به دلیل فعالیت‌های گسترده و تعداد زیاد مشتریان خود نیازمند فضای وسیع و مناسب همراه با تجهیزات کاربردی هستند. در این پروژه، تنوع فضاهای مختلف باعث تفاوت در کارکرد طبیعی هر بخش شده است.

ویژگی‌های طراحی و تولید مبلمان اداری کارگزاری نهایت نگر

  • رعایت هویت بصری برند
  • فضایی اختصاصی و عمومی برای مشاوره و انجام امور
  • طراحی و تولید مبلمان اداری کارا، ماندگار و مقاوم
  • ایجاد تمایز در فضای بیرونی و درونی کارگزاری
  • بخش‌بندی‌های دقیق فضاهای کاری

جزئیات طراحی و تولید مبلمان اداری

این پروژه در دو طبقه با متراژ ۸۰۰ مترمربع واقع در جردن به اجرا در آمد. تفکیک فضاهای عمومی و بخش‌های اختصاصی با توجه به نیازهای عملی کارگزاری نهایت نگر و با توجه به زمینه‌ی فعالیت این کارگزاری انجام شد. این موضوع به علت طراحی دقیق انجام شده توسط استودیو طراحی فرحو، با در نظر گرفتن مساحت محدود فضا، به درستی اجرا شد. به ویژه، طراحی ورودی جذاب و گیرا مورد توجه قرار گرفت.

از دیگر عوامل مهم در طراحی و دکوراسیون اداری، رعایت هویت بصری سازمان و تولید مبلمان اداری کاربردی و در عین حال ماندگار و مقاوم است تا علاوه بر برطرف‌کردن نیاز کاربران و رعایت استانداردهای این صنعت، مطابق با طراحی روز دنیا باشد.

در پروژه کارگزاری نهایت نگر، از میز مدیریت اولکا چرمی و کانتر استفاده شد. برای پایه‌ها، پایه آلومینیومی داویت و در ست مدیریتی، چرم و چوب طبیعی به کار برده شد.

چالش‌های پروژه کارگزاری نهایت نگر

یکی از چالش‌های این پروژه برای پادایران موقعیت قرارگیری کارگزاری نهایت نگر در یکی از شلوغ‌ترین مراکز اقتصادی و صنعتی تهران بود. در همین راستا، ایجاد تمایز در فضای بیرونی و درونی کارگزاری و القای آن به مخاطبان از دیگر چالش‌های این پروژه به شمار می‌رفت.

چنین چالش‌هایی در این پروژه برای پادایران تبدیل به مزیت و خصوصیت کارگزاری نهایت‌نگر تعریف شد. تمایز این کارگزاری با محیط اطراف و بخش‌بندی‌های دقیق فضاهای کاری با توجه به عملکرد هر واحد از ویژگی‌هایی بودند که پادایران به خوبی توانست چشم‌گیر بودن هر یک را به نمایش بگذارد.

این پروژه در مقایسه با دیگر پروژه‌های پادیران مساحت و ابعاد کم‌تری داشت اما با توجه به طراحی فضا و مبلمان اداری دقیق و کاربردی، یکی از پروژه‌های فوق‌العاده موفق این شرکت در ۱۳۹۹ به شمار می‌رود.

محصولات مبلمان اداری کارگزاری نهایت نگر

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

اگر به دنبال محیط کار امروزی و خاص و خواستار طراحی و چیدمان تخصصی فضای حرفه‌ای خود هستید، شرکت پادایران، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ محصولات مبلمان اداری کشور، با نیم قرن تجربه و سابقه درخشان، همراه با مطرح‌ترین شرکای تجاری می‌تواند بهترین، کاراترین و زیباترین فضای کاری را برایتان خلق کند.

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

close