بازگشت

پتروشیمی لردگان | 1399

طراحی و تولید مبلمان اداری دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی لردگان شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران .

طراحی و تولید مبلمان اداری پتروشیمی لردگان

طراحی و تولید مبلمان اداری دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی لردگان که یکی از بزرگترین مجتمع های تولید کودهای شیمیایی و اوره کشور است در سال ۱۳۹۹ و بوسیله شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران انجام شده است.

در طراحی داخلی و تجهیزات اداری دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی لردگان ، ضمن رعایت اصول مورد خواست کارفرما مثل تفکیک فضاهای کاری بر اساس شرح کار واحدهای مختلف، می بایست از یکنواختی و یکپارچگی در طراحی فضای داخلی هم پیروی می کردیم.

جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط تیم حرفه ای شرکت ارائه دهنده ورک استایل پادایران می توانید به صفحه پروژه ها در وب سایت ما مراجعه نمایید.

جزئیات طراحی و اجرای این پروژه در پادایران

گستردگی استفاده از طیف های مختلف رنگ خاکستری به ما کمک کرد تا در عین حال که متراژ فضای مورد نظر زیاد نبود، اما بتوانیم بیشترین تعداد نفرات ممکن را با شرح مشاغل متفاوت و با رعایت اصول معماری در کنار هم جای دهیم.

هویت و ساختار سازمانی این شرکت پتروشیمی ایجاب می کرد که در طراحی و تولید مبلمان اداری و محصول مورد نظر، ضمن رعایت ساختار مدرن، از نوآوری هایی که با روحیات سازمانی و ماهیت کاری ایشان تفاوت داشت پرهیز کنیم.

تمامی بخش های طراحی دکوراسیون داخلی اداری و مبلمان اداری این پروژه توسط آتلیه طراحی شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران انجام شده است.

طراحی و تولید مبلمان اداری پتروشیمی لردگان توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

در شبکه های اجتماعی از جمله شبکه های اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، توییتر، یوتیوب و همچنین کانال های آپارات، تماشا، نماشا و غیره با شرکت طراحی تجهیزات اداری پادایران همراه باشید. تا جدیدترین ترندهای موجود در زمینه طراحی داخلی و تجهیزات اداری آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت پادایران

.

اشتراک گذاری

پلان

close