بازگشت

قطارهای فدک | 1399

طراح

شرکت پادایران

پادایران “مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران” نزدیک به نیم قرن پیش و با هدف تأمین بخشی از نیاز بازار داخلی و خارجی در زمینه تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری مدرن در محیطی پویا و مبتنی بر دانش روز و با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید.

قطارهای فدک، از سال ۱۳۹۴ با ورود به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور، اولین شرکت ایرانی است که با قطارهای پنج ستاره و ارائه خدماتی در سطح شرکت‌های هوایی روز دنیا، استانداردهای سیستم حمل و نقل ریلی را در کشور افزایش داده است.
سال ۱۳۹۹، طراحی داخلی و اجرای مبلمان اداری ساختمان مرکزی این شرکت به شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران واگذار شد.

چالش های پروژه قطارهای فدک

این پروژه در ۵ طبقه ۱۰۰۰ متر مربع واقع در میدان آرژانتین انجام شد؛ در پروژه طراحی و تولید مبلمان اداری ساختمان مرکزی و اداری شرکت قطارهای فدک ما با چند چالش روبرو بودیم :
اول اینکه بخش مهمی از طراحی معماری داخلی ساختمان این پروژه قبلا اجرا شده و در میانه راه دچار تغییراتی شده بود که ممکن بود ماهیت طراحی محصولات مبلمان اداری را دچار مشکل کند.

به عنوان مثال در کف ساختمان این پروژه از سنگ‌های ساختمانی تیره و پرنقش و نگار استفاده شده بود که ماهیتا ساختاری کلاسیک داشتند و در عین حال کارفرما تمایل داشت تا از مبلمان مدرن و مینیمال در بخش‌هایی از این ساختمان استفاده کند.

طراحان شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و طراحی تجهیزات اداری پادایران تلاش کردند تا با انتخاب محصولاتی که انعطاف پذیر بوده و بتوانند در عین حفظ ماهیت مدرن، با عناصر کلاسیک نیز همنشین شوند، بخشی از این چالش را برطرف کنند. به عنوان مثال از ام دی اف با روکش چوب طبیعی در بعضی از میزها و بخشی از دیوارکوب‌ها استفاده کردیم، تا بتوانیم عناصر ماهیتا متضاد طراحی را به هم نزدیک کنیم.


چالش دوم این بود که مبلمان طراحی و تولید شده میبایست با هویت بصری این شرکت که قبلا توسط تیم‌های دیگری طراحی و پیاده سازی شده بود هماهنگ باشد.


چالش سوم زمانبندی اجرای پروژه بود که می‌بایست در یک بازه زمانی محدود و سریع به بود که این مورد با موفقیت به اتمام رسید.

در نهایت پروژه طراحی و تولید مبلمان اداری ساختمان مرکزی شرکت قطارهای فدک با موفقیت و در اسفند ماه ۱۳۹۹ توسط دکوراسیون اداری پادایران انجام شد.

محصولات به کار رفته در پروژه قطارهای فدک

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان پروژه

close