بازگشت

سان استار | 1399

طراح

شرکت پادایران

پادایران “مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران” نزدیک به نیم قرن پیش و با هدف تأمین بخشی از نیاز بازار داخلی و خارجی در زمینه تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری مدرن در محیطی پویا و مبتنی بر دانش روز و با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید.

طراحی و تولید مبلمان اداری شرکت زرین جم مارینا (سان استار) از سوی شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران در سال ۱۳۹۹ طراحی و اجرا شد.

طراحی و تولید مبلمان اداری برند سان استار

یکی از موفق‌ترین پروژه‌های شرکت پادایران بود که در ۴ طبقه و ۸۵۰۰ متر مربع در خیابان دکتر عبیدی به انجام رسید. طراحی مبلمان اداری، نور، پارتیشن های شیشه ایی تک جداره و … در طبقات مختلف مجموعه توسط تیم پادایران صورت گرفت که بخشی از سرفصل های این پروژه در این بخش معرفی شده‌اند که در نهایت همنشینی این موارد باعث ایجاد حس رضایت‌مندی در افراد و مراجعه کنندگان شده است.

جزئیات اجرایی پروژه سان استار

امکان استفاده گسترده از نور طبیعی و مواد اولیه قابل بازیافت در هماهنگی و تطابق با بخش‌هایی از برندینگ سان استار است که درباره سلامت است.

طراحی فضای باز و گستردگی فضاهای کار اشتراکی در جهت تقویت این آرمان سان استار است که به بهبود قابلیت‌های افراد، شفافیت و ارتباطات موثر انسانی کمک می کند.

طراحی و اجرای این پروژه علاوه بر اینکه از این جهات برای ما چالش برانگیز بود، یکی از پروژه های بزرگ شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران از نظر حجم و گستردگی نیز بود.

محصولات پروژه سان استار

محصولات مبلمان اداری شرکت سان استار به شرح زیر است:

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close