بازگشت

زرین برگ پرشیا |1400

مؤسسان شرکت صنایع کاغذی زرین برگ پرشیا، با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده و حضور مداوم و چشمگیر تحت پوشش شرکت صنایع زرین سلولز، در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی سلولزی، از جمله پوشک‌های کامل بچه و پوشک بزرگ‌سال و سایر محصولات، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان منسوجات بهداشتی در ایران است.

این پروژه در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و طراحی تجهیزات اداری پادایران به سرپرستی جناب آقای حکیمی با مساحت ۴۰۰ مترمربع اجرا شد و یکی از پروژه‌های موفق پادایران بود. در این پروژه، طراحی تولید مبلمان اداری با توجه به ورک استایل کارفرما، از فضاهایی مدرن و در عین حال دارای محرمانگی و با دو سبک مختلف از مبلمان اداری استفاده شد.

جزئیات اجرای این پروژه طراحی مبلمان اداری

از پارتیشن های دوجداره آلومینیومی با فریم های رنگ شده و شیشه های پوشیده شده با استیکر استفاده کردیم که در عین ایجاد ظاهر و تقسیم بندی‌های مدرن، فضاهای اختصاصی مورد نظر کارفرما را تامین می کرد.

همچنین در بخش‌هایی از این پروژه، از مبلمان نئوکلاسیک با ساختار طراحی لوکس و در بخش‌های دیگر از مبلمان مدرن و ساده استفاده کردیم.

علاوه بر این با توجه به محصور بودن بیشتر فضاهای کاری، طراحی نور بسیار مهم بود و می‌بایست ضمن تامین مقدار نور لازم برای هر محیط، از ظاهر مدرن و متناسب با ساختار کلی دکوراسیون اداری این پروژه هم پیروی می‌کرد که به خوبی و با موفقیت توسط طراحان ما اجرا و پیاده سازی شد.

محصولات مبلمان اداری شرکت زرین برگ پرشیا

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close