بازگشت

ریحانه گستر | 1400

طراح

آقای مهندس علیزاده

طراحی، تولید و تجهیز مبلمان اداری دفتر مهندسی هلدینگ ریحانه گستر در زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع واقع در مجتمع تجاری اداری ایران زمین یکی از پروژه های بزرگ مشاوره دکوراسیون اداری پادایران بود.

بخش‌های این پروژه ترکیبی از اتاق های مدیریتی، فضاهای کاری مشترک شامل اتاق کنفرانس، میزهای کارگروهی و میز های کارشناسی و فضاهای عمومی بود.

ویژگی های پروژه ریحانه گستر

در این پروژه، کانترهای ورودی با استفاده از شیشه رنگی و همسو با هویت سازمانی، همچنین استفاده از گرافیک محیطی و جداسازی فضاهای کاری با استفاده از پارتیشن‌های اداری تکجداره از ویژگی‌هایی است که مطابق خواسته‌های کارفرما در طراحی دکوراسیون اداری این پروژه استفاده شد. همچنین در تمامی قسمت‌های مختلف این پروژه از چراغ‌های توکار یا چراغ خطی که برای نوردهی مناسب به تمامی این فضاهای اداری طراحی شده‌اند استفاده شده است.

برای فضاهای کاری اشتراکی از محصولات خانواده مرتا یعنی میز کارشناسی و میز کارگروهی مدل مرتا استفاده شده است.

پارتیشن تک جداره بلند به همراه استیکر شیشه‌ایی بنا به درخواست مشتری پوشانده شده و قاب آلومینیومی رنگی پارتیشن های اداری، کفپوش اداری با کیفیت بالا، صندلی‌های اداری ارگونومیک مناسب برای نشستن طولانی مدت، استفاده از سینی کابل برای مخفی کردن سیم و کابل از دیدها و … تمامی مختصات مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی در فضاهای کاری این مجموعه می باشد.

در فضاهای عمومی و لابی‌های این پروژه با هدف ایجاد صمیمیت و همدلی بیشتر با مخاطبان، پیشخوان‌هایی با قسمت شیشه‌ای بزرگ رنگ آمیزی شده با رنگ آبی، بوفه ای بزرگ توکار با هدف قرار دادن جوایز و گواهی‌ها، تعبیه شده است. گلدان‌های تزئینی از عناصر اصلی این طرح هستند.

محصولات مبلمان اداری پروژه ریحانه گستر

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close