بازگشت

ایران مال | 1395

طراح

مهندس دارابیان

ایران مال یکی از بازارهای بزرگ ایران است که به عنوان پنج پاساژ برتر جهان، جزء عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است که بین دو کلان شهر تهران و کرج واقع شده است.

جزئیات و چالش پروژه ایران مال

واحد اداری پروژه ایران مال در ساختمان ۱۳ طبقه در منطقه‌ی زعفرانیه واقع شده است. مجموع مساحت این ساختمان ۲۶،۰۰۰ متر مربع است و کلیه فرآیندهای مبلمان اداری توسط شرکت پادایران اجرا شده است.

مبلمان اداری این پروژه با چالش‌های متفاوتی روبرو شد. این چالش‌ها شامل مسائل مربوط به ابعاد بزرگ ساختمان، تنوع نیازهای کاربران در محیط اداری، هماهنگی با استانداردهای ایمنی و ارتقاء ظاهر زیبا و شیک بودن محیط کار می‌باشد. با این وجود، شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران با مهارت و تعهد به چالش‌های پروژه پاسخ داده و آن را به اتمام رسانیده است.

با توجه به ماهیت سازمان تلاش به تاکید بر پویایی کرده‌ایم که به این منظور از خطوط افقی بر روی شیشه‌ها استفاده شده است که پیش از پیش حس حرکت و پویایی را نشان دهد. همچنین استفاده از رنگ‌های خنثی ماهیت مدرن و پیشرو دکوراسیون اداری این مجموعه را به خوبی نشان داده است.

محصولات مبلمان اداری ایران مال

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان پروژه

close