بازگشت

ایران رادیاتور | 1400

طراح

شرکت پادایران

پادایران “مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران” نزدیک به نیم قرن پیش و با هدف تأمین بخشی از نیاز بازار داخلی و خارجی در زمینه تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری مدرن در محیطی پویا و مبتنی بر دانش روز و با سرمایه بخش خصوصی تاسیس گردید.

شرکت ایران رادیاتور متشکل از چندین واحد تولیدی، با نزدیک به ۵۰ سال فعالیت، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور بوده که در زمینه تولید انواع سیستم‌های سرمایش و گرمایش خانگی و صنعتی فعالیت می‌نماید.

در سال گذشته موفق شدیم تا طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری دفتر مرکزی «گروه صنعتی ایران رادیاتور» در تهران را با موفقیت به اتمام برسانیم. در این پروژه که در ۶ طبقه ۴۰۰ مترمربعی و در مجموع ۲۴۰۰ متر مربع واقع در جردن اجرا شد، در هر طبقه یک بخش با وظایف سازمانی مشخص شده مستقر شده اند.

بخش‌های مدیریت، بازرگانی داخلی و خارجی، خدمات پس از فروش، فنی، آی تی و اجرایی هر کدام در یک طبقه مستقر شده‌اند.

ویژگی های طراحی و دکوراسیون اداری ایران رادیاتور

با وجود اینکه هر طبقه بخش‌بندی سازمانی مجزایی از سایر طبقات داشته و طبیعتا میبایست از مبلمان اداری طراحی شده بر اساس ورک استایل و شرح شغل مرتبط استفاده کنند، در عین حال میبایست از یک رویکرد یکسان در دکوراسیون اداری مرتبط محصولات مبلمان اداری و پارتیشن های اداری شیشه‌ای استفاده میکردیم.

رعایت همزمان این دو اصل باعث شده تا در هر طبقه، با اعمال تغییراتی در طراحی مبلمان اداری و پارتیشن، ضمن رعایت خصوصیات کاربردی این محصولات، هویت برند مشتری هم رعایت شده و با گردش در طبقات مختلف با طراحی‌های متفاوت مواجه نشویم. با استفاده از مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داخلی اداری پادایران به این شرکت پیشنهاد استفاده از تم رنگی غالب خاکستری، استفاده از آلومینیوم و شیشه و طراحی مینیمال و ساده مبلمان اداری را داد و خواسته‌های کارفرما اجرا شد.

سایر جزئیات اجرایی ایران رادیاتور

طراحی دقیق و انعطاف پذیر پارتیشن های شیشه ای پادایران، این امکان را برایمان فراهم کرد تا بتوانیم به صورت همزمان در یک بخش از شیشه های رنگی، در بخش دیگر پرده کرکره و در بخش‌های دیگر شیشه‌های بزرگ و شفاف را برای خواسته‌های مختلف کارفرما تعبیه کنیم.

محصولات مبلمان اداری ایران رادیاتور

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close