بازگشت

آریو چوب | 1394

طراح

علیرضا تغابنی

طراحی پروژه بر عهده دفتر معماری دیگر (next office) به مدیریت دکتر علیرضا تغابنی بوده است. مدرک او دکترای معماری است که در این پروژه علاوه بر طراحی فضا و معماری داخلی اداری، کلیه‌ی میزها و مبلمان اداری را طراحی کرده است.

آریو چوب نمایشگاهی است با سال‌ها تجربه در زمینه ماشین آلات صنعت چوب و فلز، خدمات ارزنده و متمایزی را به تمامی صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان در زمینه ماشین آلات صنعت چوب و فلز ارائه می دهد و در سال ۱۳۹۴ طراحی و تولید مبلمان اداری خود را به شرکت پادایران سپرد.

ویژگی ها و جزئیات طراحی این پروژه

برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر، جلسات فنی مشترکی بین تیم پادایران و دکتر تغابنی که طراح این پروژه بود برگزار شد، طرح‌های پیشنهادی با برطرف شدن موضوعات فنی به نقشه‌های اجرایی تبدیل شدند.
پادایران به پشتوانه تجربه، نیروی متخصص و ماشین آلات این امکان را برای طراحان فراهم کرده که تولید مبلمان اداری متناسب با سلیقه آنان انجام شود، که این موضوع خود نقش بسزایی در همنشینی همه جانبه فضاها و دکوراسیون اداری در کنار هم دارد.

این شرکت در مساحت ۱۰۰۰ مترمربع واقع در احمدآباد مستوفی طراحی شده و مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی اداری پادایران توانست یکی از پروژه‌های جذاب را برای این شرکت به ارمغان بیاورد. در ادامه، انواع محصولات مبلمان اداری این پروژه را معرفی خواهیم کرد:

محصولات مبلمان اداری شرکت آریو چوب

ارتباط با پادایران

جهت مشاهده سایر پروژه‌های منحصر به فرد انجام شده توسط شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل “پادایران”، به بخش مربوط به پروژه‌ها مراجعه نمایید. همچنین، برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری

پلان

close