بازگشت

کفپوش چوبی (پارکت، لمینت و…)

در این بخش از وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و طراحی تجهیزات اداری پادایران با ما همراه باشید تا با انواع کفپوش چوبی از جمله پارکت، لمینت و غیره و کاربرد آن در طراحی داخلی و معماری داخلی اداری آشنا شوید.

ویژگی های کفپوش چوبی

با ظاهر و بافت چوب، این کفپوش ها محصولاتی سخت و بادوام هستند، که سرعت نصب و اجرای آنها بسیار آسان است. فوم زیر این کفپوش ها علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت و برودت نیز می باشد. همچنین برخی از شرکت های تولیدکننده انواع کفپوش چوبی با افزایش ضریب انتقال حرارتی، مقاومت این کفپوش ها را در برابر حرارت مستقیم بالا برده اند.

با این وجود، اگر از آن ها برای پوشش کف محیط کاری خود استفاده می کنید، هنگام روشن کردن گرمایش و پس از خاموش شدن طولانی مدت، درجه حرارت را به تدریج در طی یک روز افزایش دهید.

مزایای این نوع پوشش کف

یکی از مهم ترین مزایای این نوع پوشش ها این است که، لمینت ها نسبت به آب بسیار مقاوم تر از پارکت های چوبی قدیمی هستند. ولی در عین حال توجه داشته باشیر که کاملا در برابر آب مقاوم نیستند. همچنین لمینت ها نسبت به اجسام نوک تیز مقاوم تر از پارکت های چوبی هستند. جهت آشنایی با سایر انواع کفپوش های مناسب محیط اداری می توانید به صفحه طراحی های داخلی از وب سایت شرکت طراحی و تولید تجهیزات اداری پادایران مراجعه کنید.

معایب این نوع پوشش کف

از مهم ترین معایب این نوع پوشش ها می توان به این موارد اشاره کرد که :

  • این کفپوش ها نیاز به واکس زدن دارند.
  • در صورت نفوذ رطوبت یا کثیفی به زیر آن ها تمیز کردن شان مشکل می باشد.
  • در تابستان، گرم شدن هوا باعث انبساط این نوع کفپوش ها شده و به مرور به آن آسیب می رساند.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

close
فهرست مطالب