بازگشت

دیوار پوش پارچه ای

در این بخش از وب سایت شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران با ما همراه باشید تا با دیوار پوش پارچه ای و ویژگی های آن آشنا شوید.

ویژگی های دیوار پوش پارچه ای

امروزه پوشش دیوار یکی از ابزارهای مناسب طراحی داخلی در دست طراحان است و دیگر رنگ و یا کاغذ دیواری نمی تواند پاسخگوی نیازهای طراحان برای طراحی های منحصر به فرد باشد. دیوار پوش پارچه ای یک نوع پوششی است که از مواد طبیعی مورد استفاده در پارچه و الیاف ویسکوز ساخته می شود. جهت آشنایی با سایر انواع دیوارپوش ها می توانید به صفحه طراحی های داخلی از وب سایت شرکت طراحی و تولید تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران مراجعه نمایید.

موارد کاربرد این نوع دیوارپوش

نمونه های این پوشش را می توان در لوازم مختلف منزل مثل مبلمان و پرده نیز دید. به همین خاطر این دیوارپوش ها تناسب و هماهنگی بسیار خوبی با دیگر بخش های دکوراسیون و لوازم و مبلمان ایجاد می کنند. دیوارپوش پارچه ای شامل طرح ها و رنگ های مختلفی است که از جمله آن ها می توان پارچه های مخمل، ساتن، ابریشم، ژاکارد، کتان و چرم را نام برد. شما می توانید با توجه به جنس و سبک مبلمان اداری انتخابی خود از پارچه ی هماهنگ با دکوراسیون اداری و یا منزلتان استفاده کنید.

مزایای این دیوارپوش از نظر شرکت طراحی تجهیزات اداری پادایران

از مزایای دیوارپوش پارچه ای می توان به طول عمر بالای آن نسبت به کاغد دیواری و رنگ اشاره کرد. همچنین نصب پارچه دیواری بسیار آسان و سریع است و هزینه های زیرسازی را در پی نخواهد داشت. نصب پارچه بر روی دیوارهای سیمانی و سرامیکی هم امکان پذیر است و شما مشکلاتی مانند ورآمدگی و کنده شدن کاغذ دیواری و یا ترک هایی که ممکن است ظاهر شوند را، ندارید.

علاوه بر همه این ها به دلیل استفاده از نمد و الیاف ویسکوز ضربات و فشارها بر دیوار بی اثر خواهند بود. این محصولات از الیاف طبیعی تولید می گردد و کاملا با طبیعت سازگار است. دیوارپوش های پارچه ای می توانند تا حدی به عنوان عایق صدا و گرما نیز در مکان های انتخابی شما عمل کنند.

در اینستاگرام پادایران نیز با شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران همراه باشید تا از جدیدترین ترندها در زمینه طراحی داخلی آشنا شوید.

close
فهرست مطالب