بازگشت

دیوار پوش شیشه ای

در این بخش از وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون اداری و ارائه دهنده ورک اسپیس استایل پادایران با ما همراه باشید تا با دیوار پوش شیشه ای و ویژگی های آن به همراه جدیدترین ایده ها در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی اداری آشنا شوید.

ویژگی های دیوار پوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای به دلیل مزایای زیادی که دارد به صورت گسترده ای مورد استقبال طراحان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. دیوار پوش شیشه ای به علت داشتن براقیت و جلای خاصی که دارد، جذابیت زیادی به محیط می دهد. همچنین به علت تنوع فراوان این مدل ها، امکان خلاقیت و نوآوری زیادی در استفاده از آن ها وجود دارد.

موارد کاربرد این نوع دیوارپوش

دیوارپوش شیشه ای بیشتر در مدل های بدون طرح استفاده می شود که دارای رنگ های یکنواخت و ساده هستند. این نکته باعث می شود تا احساس انرژی نیز به کاربر القا شود. دیوارپوش های اداری شیشه ای می توانند قابلیت استفاده از نور طبیعی را در طول روز فراهم کنند.

یکی از انواع دیوارپوش های شیشه ای نوع سکوریت یا ضد ضربه است. در این حالت، شیشه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و به راحتی نمی شکنند. این شیشه ها حتی اگر شکسته شوند، فرو نمی ریزند و همین باعث می شود تا امنیت بالایی داشته باشند.

مزایا و معایب این دیوارپوش از نظر ارائه دهنده ورک استایل پادایران

از مزایای دیگر این دیوارپوش ها می توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت، تنوع بالا در رنگ و طرح، ایجاد جذابیت برای محیط، عدم حساسیت به نور آفتاب، مقاومت در برابر ماده های اسیدی و بازی، اتصال آسان و محکم، عدم نیاز به نیروی کار زیاد برای نصب، سهولت در تمیز کردن و رعایت بهداشت اشاره کرد.

قیمت بالا و امکان ایجاد خراش و شکستگی و همینطور نیاز به تمیز شدن دائم به علت سطح براق هم می تواند از معایب دیوارپوش شیشه ای به شمار رود.

برای مشاهده سایر انواع دیوار پوش ها به صفحه طراحی های داخلی در وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران مراجعه کنید.

close
فهرست مطالب