بازگشت

۰۶/بهمن/۱۴۰۰

اشتراک گذاری

معرفی انواع پارتیشن دوجداره اداری

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از پارتیشن دوجداره اداری، تقسیم بندی زیبا و شیک هر فضا و مکانی مانند محل کار است. پارتیشن‌های دوجداره دارای ویژگی‌های خاصی هستند؛ که برای افرادی که می‌خواهند تغییرات اساسی در محیط اداری و یا فضای منزل خود ایجاد کنند، بسیار مناسب است. پارتیشن دوجداره اداری قابلیت ساخت فریم‌های بزرگ را از یک تکه دارند.

متریال پارتیشن دوجداره اداری چیست؟

در این نوع پارتیشن‌ها از ستون استفاده چندانی نمی‌شود، زیرا بدنه پارتیشن کاملا مقاوم است و بدون نیاز به ستون می‌توان آن را روی زمین قرار داد. زیبایی پارتیشن دوجداره اداری دلایل زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل است. بدون شک یکی از معیارهای انتخاب مشتری زیبایی پارتیشن است. این نوع پارتیشن محدودیت رنگی ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن دوجداره از پروفیل‌های ۱۰*۱۰ استفاده می‌شود. علاوه بر این برای افزایش استحکام آن یک لایه آلومینیوم با پوشش آنودایز یک تکه، در داخل پارتیشن قرار می‌گیرد.

پارتیشن دوجداره اداری در پادایران در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. برای خرید پارتیشن دوجداره اداری باید به قیمت، انواع، امکانات، سایز، طرح و رنگ، نحوه نصب و اجرا نیز توجه کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای استفاده از پارتیشن دوجداره بهتر است ابتدا به مبانی معماری داخلی اداری مسلط باشید.

کاربرد پارتیشن دوجداره در محیط کار

از پارتیشن‌ها به عنوان دیوار و محافظ برای ایجاد فضاهای مورد نیاز در محیط خود استفاده می‌شود. از پارتیشن‌های دوجداره برای جلوگیری از مزاحمت‌های صوتی و دیداری استفاده می‌شود. معمولا پارتیشن دیواری شیشه ای یا ام دی اف است؛ که ضخامت هر دیوار ۱۶ میلی متر ام دی اف می‌باشد. به منظور استفاده بیشتر و همچنین داشتن نور کافی در فضا، پارتیشن‌های دوجداره در ارتفاع‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود.

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی و محیط های اداری در شرکت ارائه دهنده ورک استایل

انواع پارتیشن دوجداره اداری

پارتیشن دوجداره اداری مانند پارتیشن اداری تک جداره دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام با توجه به محیط مورد نظر و سلیقه مشتری انتخاب و خریداری می‌شود. انواع پارتیشن دوجداره اداری شامل موارد زیر می‌باشد:

_ پارتیشن دوجداره ام دی اف (MDF)

_ پارتیشن دوجداره آلومینیومی‌

_ پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن دوجداره ام دی اف یکی از پرکاربردترین پارتیشن‌های دوجداره می‌باشد. این نوع صفحه نمایش از ترکیب پانل‌های ام دی اف یا قاب‌های شیشه ای تشکیل شده است. این نوع پارتیشن عمدتا برای محیط‌های اداری استفاده می‌شود.

در پارتیشن‌های ام دی اف فوم بی‌صدا، پنل آکوستیک و همچنین شیشه آکوستیک دوجداره با گاز آرگون متوسط ​​به کا رفته است. در نتیجه از درجه آکوستیک بسیار بالایی برخوردار است و همین امر آن را به یکی از پرکاربردترین پارتیشن دوجداره اداری تبدیل کرده است.

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از پرکاربردترین صفحه نمایش‌های امروزه در محیط‌های مدرن می‌باشد. از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای می‌توان به افزودن به زیبایی محیط اداری و بزرگتر نشان دادن آن اشاره کرد.

معمولا در دکوراسیون‌های شیک و مدرن در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۲ از پارتیشن‌های دوجداره شیشه ای استفاده می‌گردد. این نوع از پارتیشن جلوه خاص و زیبایی به محیط می‌دهد؛ در نتیجه انتخاب بسیاری از طراحان و معماران داخلی دنیا است.

پیشنهاد مطالعه: انواع تجهیزات اداری منحصربفرد را می‌توانید از پادایران بخواهید.

نصب استیکر بر روی پارتیشن های شیشه ایی

قیمت پارتیشن دوجداره اداری چقدر است؟

قیمت پارتیشن دوجداره بسته به متریالی که برای آن استفاده می‌شود مانند ام دی اف، شیشه و آلومینیوم متفاوت است. برای مثال هزینه طراحی و اجرای پارتیشن دوجداره اداری شیشه ای از بقیه مدل‌های پارتیشن بیشتر است. علاوه بر این ابعادی که قرار است پارتیشن دوجداره برای آن استفاده شود نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. به همین دلیل به شما می‌گوییم که به دنبال پارتیشن دوجداره ارزان نباشید.

طراحی و تولید پارتیشن دوجداره اداری

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران با بیش از ۵۰ سال سابقه در طراحی و تولید تجهیزات اداری در ایران، مفتخر است تا شما را در طراحی جدیدترین پارتیشن‌های اداری مطابق با مد روز سال ۲۰۲۲ همراهی کند. جهت اطلاعات بیشتر از روند ثبت سفارش و ساخت پارتیشن با واتساپ پادایران در ارتباط باشید.

تقسیم بندی فضا با پارتیشن شیشه ای و نور




close