بازگشت

۲۵/دی/۱۴۰۲

9 دقیقه

اشتراک گذاری

میز کنفرانس قابل توسعه برای فضاهای اداری بزرگ و کوچک

در این مطلب از بلاگ شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و تولید مبلمان اداری پادایران با ما همراه باشید تا با یکی از کاربردی ‌ترین مدل میز کنفرانس قابل توسعه در تجهیزات اداری فضاهای کاری مختلف آشنا شوید.

اهمیت انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب

هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری چون وقت و هزینه زیادی صرف این کار می‌شود، تاکید می‌کنیم که از کارشناسان خبره کمک بگیرید. همچنین باید همه فاکتورهای شخصی مبنی بر سلیقه و فاکتورهای عمومی چیدمان فضا را در نظر بگیرید تا یک بار همه اجزای مبلمان اداری و تجهیزات اداری را برای چندین سال پیش رو انتخاب کنید.

شما نمی‌توانید هر چند ماه یکبار مبلمان اداری‌تان را تغییر دهید با این بهانه که دلتان را زده یا آن طور که می‌خواستید کاربرد نداشته و مورد استفاده قرار نگرفته است. به همین دلیل باید همان موقع که می‌خواهید تک تک اجزا را انتخاب کنید همه نکات را در نظر بگیرید.

توجه: ست مدیریت شامل میز مدیریت + میز کنفرانس و بوفه اداری است که میتوانید با خرید این پکیج، دیزاین اتاق مدیریت خود را شکیل‌تر و زیباتر کنید.

کارشناسان شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در زمینه طراحی، تولید و انتخاب بهترین برند مبلمان اداری مناسب با فضای کار شما هستند.

چیدمان اتاق کنفرانس و مذاکره

اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس از جمله بخش‌های مهم اداره‌جات هستند؛ فرقی نمی‌کند اداره دولتی باشد یا خصوصی. همین که اتاقی به فضایی برای انجام مذاکرات و تصمیم گیری‌های مهم یک سازمان اختصاص یابد، چیدمان آن بیش از سایر بخش‌ها اهمیت دارد.

این اتاق باید در عین سادگی و به دور از وجود اشیا اضافه که منجر به حواس پرتی اعضا حاضر در سالن می‌شوند، چیدمانی کامل و چشم نواز داشته باشد.

یک میز مدیریت، میز کنفرانس و چند صندلی (باتوجه به مساحت محیط) مهم‌ترین اجزای مبلمان اداری اتاق کنفرانس و مذاکره است. در این قسمت قرار دادن فایل و کتابخانه هیچ ضرورتی ندارد.

بنابراین باید بودجه‌ای که برای این بخش در نظر گرفته اید را به انتخاب میز و صندلی مدرن و جذاب اختصاص دهید. علاوه بر توجه به راحتی صندلی باید در انتخاب طرح و رنگ و همچنین مدل میز کنفرانس قابل توسعه اتاق کنفرانس حساسیت به خرج دهید.

ویژگی میز کنفرانس قابل توسعه

همه میزهای کنفرانس فارغ از شکل و جنسی که دارند، به گونه ای طراحی می‌شوند که وقتی افراد دور میز می‌نشینند دیگر سمت و پست و مقام معنایی نداشته باشد. این موضوع موجب ایجاد یک حس صمیمیت و برابری در جلسات و در نتیجه باعث انتشار ایده‌های بیشتر و بلندپروازانه تری خواهد شد.

این همان هدفی است که مدیران شرکت از برگزاری جلسات در اتاق کنفرانس دنبال می‌کنند. بنابراین میز اتاق کنفرانس باید به گونه ای انتخاب شود که همه دور آن جایگاه یکسانی داشته باشند.

میز کنفرانس فرا

میز کنفرانس قابل توسعه چیست؟

میز اتاق کنفرانس باید از متریال مرغوب ساخته شده باشد. رنگ میز در بیشتر مواقع قهوه‌ای و مشکی است اما می‌تواند بنا بر سلیقه مدیر شرکت رنگی یا حتی طرح دار هم باشد. درحالیکه تاکید می‌شود برای انتقال حس جدیت در جلسات بهتر است میز چوبی با رنگ تیره انتخاب شود.

میز کنفرانس قابل توسعه، نسل جدید میزها هستند که قسمت هایی از آنها به صورت کشویی یا پلکانی تغییر شکل می‌دهد. یعنی شما در ظاهر یک میز دایره ای یا مربعی شکل را می‌بینید که فرقی با سایر میزها ندارد، اما هنگام پذیرایی، یا وقتی نیاز به قرار دادن لپ‌تاپ روی میز دارید، یا وقتی می‌خواهید تعداد اعضای بیشتری را به جلسات دعوت کنید قسمتی از میز را به صورت کشویی یا پلکانی باز می‌کنید.

این تکنولوژی برای فضاهای اداری مدرن که می‌خواهند از حداقل فضا و ظرفیت موجود بیشترین بهره‌وری را داشته باشند بسیار مناسب است.

انواع میز کنفرانس قابل توسعه

نمونه های مختلفی از میز کنفرانس را می توانید در وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون اداری و تولید مبلمان اداری پادایران مشاهده کنید.

میز کنفرانس قابل توسعه دایره‌ای

میزهای دایره ای برای اتاق‌های کوچک مربعی گزینه مناسبی هستند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که بیشتر از ۳ یا ۴ نفر نمی‌توانند در این میز جمع شوند و جلسه بگذارند.
امروزه میزهای دایره ای کمجا جای خود را به خوبی در طراحی چیدمان مدرن باز کرده اند.

میز کنفرانس قابل توسعه مربعی

این میزهای کوچک مربعی در اتاق مدیرت جلوی میز مدیر قرار می‌گیرند. گاهی مدیر نیز از جای خود بلند می‌شود و برای دوستانه تر شدن فضای مذاکره پشت این میز می‌نشیند.

میز کنفرانس قابل توسعه مستطیلی

میز کنفرانس مستعطیلی پرکاربردترین میز کنفرانس قابل توسعه در فضاهای اداری نسبتا بزرگ است. چون افراد بیشتری می‌توانند دور میز جمع شوند. با توجه به فضای سالن جلسات می‌توان تا ۴۰ و حتی ۵۰ عضو را دور میز جمع کرد.

حالا اگر این میز مستطیلی قابل توسعه باشد و قسمت میانی آن با توجه به نیاز جلسات به صورت پلکانی باز شود، یا در اطراف آن باله‌هایی برای پذیرایی یا قرار دادن لوازم شخصی و اوراق و اسناد مورد نیاز برای جلسات قرار بگیرد، کارآمدی آن دو چندان می‌شود.

حتی می‌توان در زیر میز جایگاهی را برای راحتی پاها در نظر گرفت که در صورت نیاز بیرون کشیده شود و هنگام نظافت سالن جمع شود.

میز کنفرانس الکا

میز کنفرانس قابل توسعه مستطیلی با سری گرد

این شکل از میز به میز یو شکل معروف است و برای جلساتی که افراد برای مدت طولانی اطلاعات و آمار و ارقامی را در اختیار سایر اعضا می‌گذارند مناسب است. فردی که کنفرانس می‌دهد برای جلب توجه حضار و فرار از کسالت‌آور شدن فضا می‌تواند در فضای میان میز تردد کند.

حالت توسعه یافته این میز، امکان استفاده مفیدتر از فضا و اختیارات را با آسودگی بیشتری برای کاربران فراهم می‌کند.

میز کنفرانس قابل توسعه قایقی

به جرات می‌توان گفت یکی از ایرادهایی که بر میز مستطیلی وارد است، این است که دید مناسبی برای همه اعضا فراهم نمی‌کند.

اعضایی که در یک سمت میز با فاصله از هم قرار می‌گیرند هنگام سخنرانی نمی‌توانند چهره فردی که صحبت می‌کند را ببینند. این موضوع در بلند مدت خسته کننده می‌شود و تمرکز افراد را برهم می‌زند.

میزهای قایقی این مشکل را برطرف کرده اند. به صورتی طراحی شده اند که برای همه اعضا دید یکسانی فراهم می‌شود. اما نباید فراموش کنید که فضای بزرگ‌تری نیاز دارند. بنابراین اگر سالن کنفرانس متوسطی دارید و می‌خواهید از تمام فضا نهایت استفاده را بکنید سراغ این مدل نروید.

خرید مبلمان اداری پادایران

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران با سال‌ها تجربه و سابقه کار در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری و طراحی تجهیزات اداری، با جدیدترین طرح‌ها آماده خدمت‌رسانی به شما است.

تصاویر متعدد تجهیزات اداری این شرکت را می‌توانید در سایت یا صفحه اینستاگرام پادایران مشاهده کنید. چنانچه می‌خواهید مبلمان اداری منحصربه‌فرد فضای اداری خودتان را داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و یا از طریق صفحه “درخواست مشاوره” میتوانید درخواست خود را ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

close