بازگشت

۲۲/دی/۱۴۰۰

اشتراک گذاری

میز مدیریت کلاسیک مجلل

اگر به دنبال فضایی مجلل و سلطنتی برای اتاق مدیریت هستید، بدون شک میز مدیریت کلاسیک بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. این نوع میزها جلوه خاصی به محل کار و دفتر شما می‌دهند. متریال استفاده شده در میز اداری کلاسیک اغلب چوب منبت کاری شده با بدنه و چرم طبیعی در اتاق نشیمن است.

میز کلاسیک معمولاً گران‌تر از میز مدیریت مدرن است؛ اغلب به این دلیل که سفارشی ساخته می‌شوند. در این مقاله از پادایران به بررسی انواع میز مدیریت ام دی اف و چوبی می‌پردازیم.

انواع مدل میز مدیریت کلاسیک

میز مدیریت کلاسیک اغلب بنا به جنس و متریال آن دسته بندی می‌شود. رایج‌ترین انتخاب خریداران این محصول، ام دی اف و چوب را انتخاب می‌کنند. تفاوت این دو میز مدیریت در عوامل بسیاری مانند تنوع رنگ، قیمت، طرح و دیگر موارد است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: جهت مشاهده انواع مدل‌های جدید میز اداری ال شکل به این صفحه مراجعه کنید.

میز مدیریت کلاسیک ام دی اف

در انتخاب میز مدیریت کلاسیک برای شرکت‌ها یا سازمان‌ها باید به رنگ دکوراسیون اتاق مدیریت، ابعاد استاندارد میز اداری، مدل اداری و متریال به کار رفته در تولید میز توجه کرد.

امروزه مدل‌های میز ام دی اف بیش از پیش مورد توجه طراحان داخلی شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته است. در دکوراسیون داخلی اکثر شرکت‌ها و ادارات از میز مدیریت ام دی اف استفاده می‌شود. طراحی دفاتر مدیریت با سبک اداری به معیارهای زیادی از جمله متریال سازنده میز، به شما وابسته است.

طراحی و تولید مبلمان اداری شرکت آرمان سبز آدینه

میز مدیریت کلاسیک چوبی

اگر در میز از مواد مرغوب استفاده شده باشد، می‌توانید مطمئن باشید که میز شما بسیار بادوام است. در غیر این صورت نمی‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

در واقع چیزی که میز را می‌سازد متریال آن است. چوب‌هایی که اغلب برای ساخت میز کلاسیک استفاده می‌شوند عبارتند از: آبنوس، راش، چنار، گردو، ملچ و غیره. هر کدام از آنها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند در کیفیت و قدرت جذب رنگ متفاوت هستند.

_ آبنوس از چوب مرغوب و گران قیمت ساخته شده است.

_ راش رایج است و اغلب از راش استفاده می‌شود؛ کیفیت خوبی هم دارد.

_ چوب چنار از کیفیت پایینی برخوردار است؛ به همین علت در اغلب موارد برای کاهش هزینه‌ها از آن استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: پادایران بیش از ۵۰ سال است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری در کشور فعالیت دارد. شما می توانید جهت خرید مبلمان اداری ابتدا مشاوره دکوراسیون و دیزیان اداری از کارشناسان ما دریافت کنید.

دکوراسیون داخلی با میز مدیریت کلاسیک ساده

در دکوراسیون اتاق مدیریت، توجه به عوامل انسانی برای در نظر گرفتن ابعاد ایده آل و استاندارد مهم است. اجزای میز مدیریت کلاسیک باید طوری طراحی شوند که حرکات کاربر را محدود نکنند و به خوبی در دسترس باشند. انواع میزهای مدیریت باید عاری از هرگونه تیزی و فلزات برجسته باشد تا کاربر در هنگام استفاده از میز آسیبی نبیند.

پیشنهاد مطالعه: اگر در انتخاب صندلی مدیریت مناسب با میز اداری خود، نیاز به راهنمایی دارید، به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

پنل جلویی میز کارشناس یا میز مدیریت یکی از مهم ترین قسمت‌های میز اداری کلاسیک است. زیرا نقش مهمی در زیبایی میز مدیریت و تعریف حریم شخصی مدیر دارد. بنابراین بهتر است که پنل میز مدیریت، میز کارشناس یا میز کنفرانس تا حد امکان به زمین نزدیک باشد؛ تا فضای داخلی میز از بیرون نمایان نباشد.

ست مدیریتی چرمی

تولید میز مدیریت کلاسیک در ایران

از آنجایی که مدیر بیشتر وقت خود را در محل کار می‌گذراند، باید یک میز مدیریت کلاسیک کاملا راحت تهیه کند؛ تا به مرور زمان به دلیل استفاده مداوم به ستون فقرات و گردن آسیب نرساند.

رقابت بین تولیدکننده‌های میز مدیریت در ایران، به ویژه شرکت‌هایی که در زمینه مشترک فعالیت می‌کنند، وجود دارد. یکی از مواردی که باعث برتری یک تولیدی مبلمان اداری کلاسیک بر دیگری می‌شود، تولید میز مدیریت کلاسیک با بیشترین درجه راحتی و آسایش است. یعنی علاوه بر طراحی باشکوه و ویژه، مطابق با اصول ارگونومی نیز باشد.

پیشنهاد مطالعه: انواع میز کنفرانس قابل توسعه در سال ۲۰۲۲ را در وب سایت پادایران دنبال کنید.

قیمت میز مدیریت کلاسیک چقدر است؟

قیمت مبلمان ادرای به متریال، رنگ مورد نظر، ابعاد و دیگر موارد بستگی دارد. چون اغلب میزهای مدیریت کلاسیک به سفارش مشتریان خاص تولید می‌گردند، قیمت آن نیز در همان تولیدی یا شرکت تعیین می‌شود.

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید میز مدیریت کلاسیک در انواع ابعاد و با انواع متریال مرغوب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای خرید این محصول می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما در پادایران مراجعه کنید.

close