بازگشت

۲۵/فروردین/۱۴۰۳

6 دقیقه

اشتراک گذاری

دانستنی‌های میز تلویزیون اداری توکار دیواری

پیش از این در مقاله‌ای جداگانه از بلاگ شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران گفتیم که میز تلویزیون یکی از اجزای غیر ضروری مبلمان اداری است که در عین حال وجود آن تاثیر مستقیم و بسزایی بر افزایش اعتبار و پرستیژ فضای اداری شما دارد. در این مقاله شما را با کاربرد میز تلویزیون اداری توکار دیواری آشنا خواهیم کرد.

میز تلویزیون اداری توکار دیواری؛ بهترین گزینه برای فضاهای کوچک اداری

این روزها بیشتر شرکت‌ها، ادارات و فضاهای کاری با مشکل کمبود جا دست به گریبان هستند. به همین دلیل هنگام خرید مبلمان اداری به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهند این است که جای کمی اشغال کنند.

کارمندان و مدیران اغلب می‌کوشند از فضای کمی که در اختیار دارند به بهترین شکل استفاده کنند. از این رو خریداری کالاهای ضروری را در اولویت قرار می‌دهند و اشیا غیرضروری را حذف می‌کنند.

میز تلویزیون اداری توکار و کتابخانه از جمله مواردی در تجهیزات اداری هستند که به اشتباه غیر ضروری تلقی شده و حذف می‌شوند. درحالیکه وجود این دو به صورت مستقیم بر افزایش پرستیژ، جدیت شغل و حرفه‌ای بودن سیستم کاری شما تاثیر دارد.

میز تلویزیون اداری توکار

میز تلویزیون‌ اداری توکار دیواری با همین هدف طراحی و تولید شده اند. مشاهده نمونه‌های موجود از این میزها گویای این واقعیت است که کمبود فضا منجر به صرف نظر کردن از خرید میز تلویزیون در محل کار نمی‌شود.

چنانچه قصد خرید مبلمان اداری و میز تلویزیون یا سایر تجهیزات اداری را دارید پیشنهاد می کنیم مقاله “میز تلویزیون اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟” از بلاگ شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران را نیز مطالعه کنید.

یک دیوار را به این مدل میز تلویزیون اختصاص دهید

میز تلویزیون اداری توکار تنوع بسیاری دارد که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که از این میز تلویزیون چه می‌خواهید؟ اگر فقط می‌خواهید یک تلویزیون در آن قرار بگیرد، انتخاب‌اش کار چندان سختی نیست. اما توصیه می‌کنیم یک بار برای همیشه درست تصمیم بگیرید و یک دیوار را به طراحی و نصب این میز اختصاص بدهید.

در این صورت می‌توانید بسیاری از اشیا و اوراق مربوط به کارتان را هم سازماندهی کنید. دیگر نیاز به قرار دادن کتابخانه و چندین فایل در کنار میز مدیریت نخواهید داشت.

چنانچه یک دیوار به صورت کامل قفسه‌بندی شود زیبایی بصری بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد. این اتاق برای برگزاری کنفرانس‌ها، پذیرایی از مهمان‌های ویژه و همچنین جلساتی که نیاز به پخش تصاویر و ویدئوهای مربوط به کار دارد بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود.

یک تیر و سه نشان

اندازه میز تلویزیون اداری توکار به ابعاد دیواری که برای این کار در نظر گرفته اید بستگی دارد. در قسمت میانی دیوار فضایی برای قرار گرفتن تلویزیون در نظر گرفته می‌شود و اطراف آن به اشکال گوناگون و به انتخاب شما قفسه بندی می‌شود.

از این قفسه‌ها می‌توانید برای سازماندهی کتاب‌ها، اوراق و اسناد اداری و پوشه‌های کاری استفاده کنید. پس به فاصله بین قفسه‌ها دقت کنید.

میز تلویزیون‌های توکار استفاده دکوراتیو هم دارند و شما می‌توانید قاب عکس‌ها، اشیا خاطره‌انگیز و لوح تقدیر و مدارک افتخارآمیزتان را نیز به معرض نمایش بگذارید. به این ترتیب یک میز تلویزیون اداری توکار دارید که سه کاربرد کاملا اختصاصی و ضروری دارد.

با یک بار هزینه و کمترین فضا می‌توانید از شلوغی دفتر کارتان خلاص شوید و ظاهری زیبا و چشم‌نواز ایجاد کنید. بعد از نصب میز همه چیز به سلیقه چیدمان و نظم و ترتیب خودتان بستگی دارد. همانطور که در چیدمان میز کنفرانس نیز صدق می‌کند.

اتاق جلسات
میز کنفرانس با تجهیزات بصری

دیزاین میز تلویزیون با سایر اجزای مبلمان

به رنگ، جنس متریال و جزییات میز و صندلی‌ها و فایل‌های اداری و سایر تجهیزات اداری، همچنین کفپوش‌ها، پارتیشن‌ اداری و پرده‌ دقت کنید و میز تلویزیون اداری توکار را هماهنگ با آنها انتخاب کنید. میز تلویزیون اداری توکار را به راحتی نمی‌توانید تعویض کنید.

به همین دلیل لازم است هنگام خرید به همه نکات توجه کنید و میزی را انتخاب کنید که از هر لحاظ مناسب با فضای کار شما باشد. این میز برای مدت طولانی یکی از دیوارها را به خود اختصاص خواهد داد.

از این رو گروه مشاوره دکوراسیون اداری پادایران توصیه می‌کنند که در انتخاب آن همانند انتخاب سایر اجزای مبلمان اداری حساس باشید و دقت کنید.

خرید مبلمان اداری پادایران

برای انتخاب و خرید میز تلویزیون مناسب با فضای شرکت خود می‌توانید با مشاوران شرکت مشاوره دکوراسیون اداری پادایران در تماس باشید.

چنانچه تصمیم گیری برای انتخاب از بین نمونه‌های موجود برایتان مشکل است با طراحان ما در ارتباط باشید و و از مشاوره های آن ها بهره مند شوید.

پادایران با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات اداری است. با ما کار کردن در متفاوت‌ترین و راحت‌ترین فضای اداری را تجربه کنید.

اتاق جلسات و اجرای نور سقفی در پروژه سرمایه گستر کران

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق صفحه”درخواست مشاوره” اطلاعات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

close