بازگشت

۲۰/مهر/۱۴۰۰

اشتراک گذاری

میز اداری ال شکل متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک یا مدرن

خرید میز مدیریت همواره یکی از مهمترین دغدغه های مدیر هر سازمانی به هنگام خرید مبلمان اداری است، لذا با توجه به اهمیت این موضوع در تجهیزات اداری یک شرکت و سازمان، در این مطلب از بلاگ شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران به بررسی ویژگی های میز اداری ال شکل متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک یا مدرن پرداخته ایم.

معرفی میز اداری ال شکل

امروزه یکی از اشکال میزهای مدیریتی، میزهایی هستند که به شکل ال طراحی و تولید می‌شوند. سطح این میزها پهنای بیشتری دارد و به راحتی می‌توان لوازم کار را روی آن ساماندهی کرد.

در قسمت کنار میز اداری ال شکل هم کشوها به صورتی جلو آمده اند که یک فرم ال شکل را نشان می‌دهند و دسترسی به آنها بسیار آسان است. تمامی ایده‌های جدیدی که در طراحی میز اداری ال شکل به کار گرفته می‌شود، جهت دیزاین یک دکوراسیون اداری شیک و کارآمد است.

قبل از خرید مبلمان اداری و تجهیزات اداری پیشنهاد می کنیم مقاله میز کنفرانس قابل توسعه گزینه ای مناسب برای فضاهای اداری بزرگ و کوچک از بلاگ شرکت طراحی و تولید تجهیزات اداری پادایران را نیز مطالعه کنید.

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران با سابقه طولانی در طراحی و تولید میزهای مدیریتی ال شکل و سایر تجهیزات اداری در این مطلب هرآنچه باید هنگام خرید میز اداری ال شکل بدانید را ارائه می‌دهد.

سبک طراحی میز اداری ال شکل

میز اداری ال شکل در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می‌شوند. می‌توانید سبک مورد نظرتان را با رنگ و طرح مطابق با سایر اجزای تجهیزات اداری و چیدمان فضای اداری‌تان انتخاب کنید.

در مورد انتخاب اجزای مبلمان اداری تاکید می‌شود که همه را در یک سبک انتخاب کنید. یعنی همه میز و صندلی‌ها و کتابخانه‌ها و فایل‌های یک سالن اداری باید به سبک کلاسیک یا مدرن باشند.

میز اداری ال شکل تولید شده در شرکت تولید مبلمان اداری پادایران
میز اداری ال شکل تولید شده در شرکت تولید مبلمان اداری پادایران

در این صورت هم فضای ظاهری زیبایی ایجاد می‌شود و هم افراد گرفتار رعایت سلسله مراتب اداری نمی‌شوند و همه با صمیمیت کنار هم کار خواهند کرد.

این موضوع در مورد اتاق مدیر صدق نمی‌کند. یعنی هیچ اجباری درباره انتخاب سبک مبلمان اداری اتاق مدیر وجود ندارد. شما می‌توانید سالن‌های اداری را به سبک مدرن چیده باشید و مبلمان اتاق مدیر را به سبک کلاسیک انتخاب کنید و بالعکس.

برخی معتقدند تفاوت در سبک چیدمان اتاق مدیر با سایر بخش‌های اداره منجر به جلب نظر افرادی می‌شود که از بیرون شرکت برای برگزاری جلسه با مدیر، مراجعه کرده اند.

انتخاب رنگ میز اداری ال شکل

توصیه می‌شود میز اداری ال شکل را به رنگ قهوه‌ای (به خصوص قهوه‌ای پررنگ) یا مشکی انتخاب کنید. رنگ‌های تیره ابهت و پرستیژ بیشتری به اتاق مدیر القا می‌کنند. اما امروزه میزهای مدیریتی به رنگ طوسی و ترکیب آن با رنگ‌های خنثی توجه خیلی‌ها را جلب کرده اند.

هنگام خرید میز اداری ال شکل این نکته را در نظر داشته باشید که می‌توانید میز را با ترکیب دو یا چند رنگ اصلی سفارش دهید. به این صورت که لبه‌های میز، پایه‌ها یا کشوها با رنگی متفاوت از بدنه اصلی میز باشد.

فرقی نمی‌کند سبک کلاسیک را انتخاب کرده باشید یا مدرن. در هر دو سبک می‌توانید از بازی با رنگ ها در بخش‌های مختلف میز و رسیدن به رنگ منحصربه‌فردی که در نظر دارید لذت ببرید.

خرید میز اداری چند منظوره

فایل یکی از اجزای اساسی مبلمان اداری در هر اتاق است. هر یک از نیروهای کار در یک سازمان یا اداره برای قرار دادن اوراق و اسناد و پرونده های مربوط به کار و همچنین لوازم شخصی خودشان، به یک فایل اختصاصی با چند کشو نیاز دارند. مدیر نیز از این امر مستثنی نیست.

از آنجا که همه افراد هنگام دکوراسیون داخلی اداری اتاق مدیر دنبال اجزای بسیار شیک و ویژه می‌گردند، میزهای ال شکل با داشتن کشوهای متصل به میز انتخاب مناسبی است. با انتخاب میز اداری ال شکل دیگر نیازی به قرار دادن فایل نیست.

کشوهای میز را هم می توانید به اختیار خودتان قفل‌دار یا بدون قفل سفارش دهید. معمولا یکی از کشوها را برای قرار دادن لوازم مهم به صورت قفل‌دار در نظر می‌گیرند.

میز اداری ال شکل متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک یا مدرن
میز اداری ال شکل تولید شده در شرکت تولید مبلمان اداری پادایران

ایجاد فضایی دنج و راحت

میزهای ال شکل در آن قسمت اتاق که محل نشستن مدیر است یک کنج دنج و دوست‌داشتنی ایجاد می کنند. مدیر می‌تواند به راحتی تنها با گردش صندلی به چپ و راست، به ابزار و لوازمی که نیاز دارد دسترسی داشته باشد.

همچنین می‌تواند از گوشه منتهی به کشوهای میز برای قرار دادن دکوری یا لوح تقدیر و قاب‌های حاوی افتخارات مدیریتی خود استفاده کند.

در این صورت قسمت بیرونی میز اداری ال شکل هم برای قرار دادن یک میز کنفرانس کوچک مقابل مدیر مناسب خواهد بود.

خرید مبلمان اداری پادایران

برای انتخاب و خرید میز اداری ال شکل باید از جنس متریال میز مطمئن باشید. از این رو بهتر است قبل از خرید نسبت به نمونه‌های موجود در بازار اطلاعات کافی داشته باشید.

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و طراحی تجهیزات اداری پادایران با ارائه خدمات مشاوره پیش از خرید مبلمان اداری، شما را راهنمایی و پشتیبانی خواهد کرد.

در شبکه های اجتماعی نیز با پادایران همراه باشید تا از جدیدترین سبک های طراحی تجهیزات اداری در دنیا آگاه شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

close