بازگشت

۳۰/دی/۱۳۹۹

اشتراک گذاری

بررسی محل کار در بریتانیا در سال 2020

در این مقاله از بلاگ وب سایت شرکت پادایران مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران ” با ما همراه باشید تا با مهم ترین ویژگی های محل کار اداری و کار در منزل خصوصا محل کار در بریتانیا در سال ۲۰۲۰ آشنا شوید.

تحقیقات موسسه جنسلر در خصوص محل کار در بریتانیا

پیش بینی های متخصصان بریتانیایی از آینده نشان می دهد که دو سوم از افراد بدنبال ترکیبی از کار در منزل و محل کار خود هستند.

یعنی هم کار در خانه و هم کار کردن در محل کار اداری را به طور همزمان می خواهند. و تنها ۱۲٪ می خواهند تمام وقت در خانه کار کنند.

این داده ها و نظرسنجی ها از ۲۵۰۰ کارمند ناشناس بریتانیایی جمع آوری شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله ویژگی های محل کار در آمریکا از بلاگ پادایران ” مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران ” را نیز مطالعه کنید.

نظرسنجی کارمندان بریتانیایی

در آگوست سال ۲۰۲۰ هنگامی که تقریباً نیمی از کارمندان با رعایت محدودیت ها به سازمان بازگشتند، از آن ها نظر سنجی انجام شد.

تا بینشی در مورد چگونگی پشتیبانی هر یک از محیط ها از نیازهای روزمره کارمندان اداری بریتانیا، هر دو فضای کاری (کار در خانه و کار در دفترکار) به دست آید.

بررسی محل کار در بریتانیا در سال 2020

بیش از دو سوم نیروی کار بریتانیا مدل کار ترکیبی را ترجیح می دهند.

کار در منزل و یا در محل کار اداری ؟

از نظر اکثریت قریب به اتفاق کارمندان درخصوص محل کار بریتانیا ، مدل کار فعلی آنها به دلیل سیاست شرکتشان و یا دولت است. و در حال حاضر تعداد کمی از آنها امکان انتخاب محل کار خود را به طور دلخواه دارند.

اما ایده آل ترین حالت برای اکثر آن کارمندان این است که در آینده خودشان انتخاب کنند که در خانه کار کنند و یا در محل کار اداری.

بررسی محل کار بریتانیا در شرکت پادایران

اما از طرفی کسانی که در یک مدل کار ترکیبی کار می کنند به احتمال زیاد در کار خود احساس قدرت، خلاقیت و رضایت بیش تری دارند.

چرا اکثر کارمندان مدل کار ترکیبی را انتخاب می کنند؟

کار در منزل و کار در محل کار اداری، هر دو مزایای واضح و مشخصی دارند.

در بررسی محل کار بریتانیا مشخص شد کسانی که قبلاً در مدل کار ترکیبی بوده اند از مزایایی مانند احساس خلاقیت شخصی بیشتر، رضایت بیشتر از شغل خود و قدرت بیشتری برای آزمایش روش های جدید کار، برخوردار بوده اند.

مدل ترکیبی، در واقع ترکیبی از بهترین کارهای قابل انجام در خانه و در اداره و سازمان است.

بررسی محل کار اداری و کار در منزل بعد از کویید 19 توسط مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران

۷۱٪ از کارمندان هنوز کار در محیط های باز را بیش تر ترجیح می دهند.

هنگامی که بعد از همه گیری کرونا از آنها، در مورد تمایل به بازگشت به محل کار اداری فیزیکی سوال شد، بیش از دو سوم کارمندان بریتانیا گفتند که نوعی از محیط های دفاتر باز را ترجیح می دهند.

فقط ۱۹٪ یک محیط تقریبا خصوصی و یا کاملاً خصوصی را ترجیح داده بودند.

روش کارِ بررسی محل کار بریتانیا در سال ۲۰۲۰

این نظرسنجی از ۲۵۰۰ کارگر بریتانیا به صورت یک نظرسنجی ناشناس و مبتنی بر پانل، از ۹ ژوئیه تا ۵ آگوست ۲۰۲۰ انجام شده است.

پاسخ دهندگان باید قبل از کووید ۱۹در یک اداره مشغول به کار بوده باشند.

پاسخ ها برای بررسی محل کار بریتانیا در ۹ صنعت توزیع شده و طیف گسترده ای از سطح کارمندان، نقش ها، سن و منطقه جغرافیایی آن ها در بریتانیا را نشان می داد.

در اینستاگرام با پادایران ” مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران ” همراه باشید تا با مدرن ترین مدل ها و طراحی های محل کار اداری در سراسر دنیا آشنا شوید.

منبع : gensler

close