بازگشت

۲۱/مهر/۱۳۹۹

اشتراک گذاری

ایونت مشارکت کننده ها | 23 خرداد 1399

اولین دورهمی از مجموعه های ایونت پادایران شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل در سال ۱۳۹۹ ، مهمانی افتتاحیه محدود با حضور همکاران تجاری ، مشارکت کنندگان در آماده سازی و تجهیز مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران.

مشارکت کنندگان در ایونت پادایران

ایونت پادایران ” شرکت طراحی تجهیزات اداری ” با حضور دوستان و برخی از مشتریان وفادار در خرداد ماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه دائمی شرکت پادایران برگزار شد.

این مهمانی در عصر یکی از روزهای آخرین ماه بهار در فضایی دوستانه و به پاس قدردانی از همراهی و همکاری دوستان دیرین مان با ۴۶ مین سالگرد تاسیس این شرکت هم زمان بود و شادی ما را دوچندان کرد.

در این مراسم که با معاشرت های دوستانه و موزیک زنده و پذیرایی عصرانه همراه بود از مصاحبت با دوستان مان مسرور شدیم و در انتهای مراسم و پس از شنیدن صحبت های کوتاه آقای حسن احمدیان، مدیر عامل شرکت ارائه دهنده ورک استایل پادایران ، کیک ۴۶ سالگی این شرکت بزرگ را بریدیم …

تماس با مرکز تجهیزات و مبلمان اداری ایران

جهت برقراری ارتباط با شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل می توانید از طریق شماره های تماس زیر با ما در ارتباط باشید :

۰۲۱-۴۳۳۷۵

۰۲۱-۸۶۰۹۲۰۶۱

۰۲۱-۸۶۰۹۲۸۷۲

۰۹۹۱۲۶۷۶۰۲۱

همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف همچون لینکدین ، اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر ، یوتیوب و غیره با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

با تشکر از همراهی شما با شرکت طراحی تجهیزات اداری و ارائه دهنده ورک استایل پادایران

close