بازگشت

میز کنفرانس هوبو

میز کنفرانس هوبو با طراحی مدرن و خطوط متناسب، انتخابی ایده‌آل برای تجهیز فضاهای اداری و مدرن است. این میز با استفاده از پروفیل‌های زاویه‌دار در نمای خارجی، فضایی پویا و جذاب را به وجود می‌آورد و به نقطه مرکزی دکوراسیون شما تبدیل می‌شود.

ویژگی میز کنفرانس هوبو

طراحی مینیمال و در عین حال خلاقانه میز کنفرانس هوبو، آن را با هر نوع دکوراسیون اداری، به خصوص دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال، همخوان می‌کند. استفاده از خطوط صاف و پروفیل‌های زاویه‌دار در طراحی این میز، فضایی پویا و پرانرژی را به وجود می‌آورد. میز کنفرانس هوبو از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. استفاده از چوب و فلز در ساخت این میز، علاوه بر زیبایی و ظرافت، به استحکام و طول عمر آن نیز می‌افزاید.

میز کنفرانس هوبو در ابعاد مختلف تولید می‌شود تا متناسب با نیاز و فضای شما باشد. این میز با طول 240 سانتی‌متر و عرض 120 سانتی‌متر، فضایی کافی برای نشستن 8 تا 10 نفر را فراهم می‌کند. از این میز می‌توان در ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، سالن‌های همایش و هتل‌ها استفاده کرد. و از آنجا که این میز قابلیت تولید انبوه دارد، می‌توان از آن برای تجهیز فضاهای اداری و آموزشی با تعداد زیادی از کارکنان و دانش‌آموزان مناسب است.

خرید میز کنفرانس الا از سری محصولات مبلمان صفحه‌ای طراحی و تولید در شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران است که با توجه به نیم قرن تجربه در زمینه مبلمان اداری، میتواند یک محصول مناسب را برای شما تولید کند.

مشخصات محصول

  • کد: PI-TC-41
  • طول: 240
  • عرض: 120
  • ارتفاع: 75

توجه: لازم به ذکر است تمامی محصولات مبلمان اداری پادایران به صورت سفارشی انجام میشود. فقط کافی است با شماره 02143375 تماس حاصل فرمائید.

خرید مبلمان اداری پادایران

چنانچه قصد خرید مبلمان اداری و تجهیزات اداری از جمله خرید میز کنفرانس، میز مدیریت، میز کارشناسی، پارتیشن اداری و غیره را دارید، با پادایران در ارتباط باشید.

میتوانید نمونه‌هایی از طراحی‌های انجام شده محصولات پادایران در زمینه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری

close