بازگشت

میز کارگروهی تیما

میز کارگروهی تیما برای طراحی دکوراسیون اداری و یا طراحی مبلمان اداری فضای کار شما، از جهت‌های مختلفی برای شما کارآمد خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید عملکرد کاربران خود را بالا ببرید.

احتمالا بارها برای شما یا همکارانتان پیش آمده که برای یک مشاوره کوتاه در محیط کار، یک تبادل نظر یا جلسه کوچک با سایر همکاران لازم بوده تا صندلی های اداری اتاق کارتان را جا به جا کنید یا بالای سر همکارتان و در یک موقعیت نامناسب بایستید و از این بخش از کارتان احساس خوبی نداشته‌اید.

حالا اگر سبک کاری شما و همکارانتان به گونه ای باشد که این شکل از تعاملات کاری بخشی از روال معمول کارهایتان باشد، تکرار این موقعیت برایتان چندان دلچسب نیست.

جزئیات طراحی میز کارگروهی تیما

طراحی میز کارگروهی تیما یک راه‌حل برای این موقعیت است. با ایجاد یک تغییر کوچک و هوشمندانه در ارتفاع کمد کناری میزکار و ایجاد یک صندلی اداری موقت، دیگر لازم نیست که آرایش مبلمان اداری محل کارتان را تغییر بدهید یا در یک موقعیت ناخوشایند به همکارتان بایستید، میتوانید کنار همکارتان بنشینید و یک جلسه کوتاه کاری را با کیفیت‌تر، سریع‌تر و با آرامش بیشتر برگزار کنید.

این میز کارگروهی با داشتن یک ساختار مدولار این امکان را برای شما فراهم میکند تا از یک طراحی واحد و یکسان برای تعداد نفرات زیاد استفاده کنید.

این ساختار مدولار همچنین انعطاف زیادی در طراحی برای شما ایجاد میکند و شما میتوانید بدون نگرانی از کاهش کیفیت عملکرد محصول، میز کارگروهی را بر اساس سلیقه‌تان شخصی‌سازی کرده و از میان طیف وسیعی از رنگ‌ها و مواد اولیه انتخاب‌تان را انجام داده و میز اداری را طراحی کنید که دقیقا مطابق سلیقه شماست.

مشخصات محصول:

  • کد محصول: PI-TW-33
  • طول: 300cm
  • عرض: 150cm
  • ارتفاع: 75cm

مانند همه محصولات مبلمان اداری پادایران در خرید میز کارگروهی تیما هم کارفرما می‌تواند بر اساس نیاز کاربر محصول را سفارش دهد و امکان شخصی سازی محصول را داشته باشد، برای مثال میتواند در رنگ و متریال مصرف، ترکیب و بخش‌بندی کنسول کناری و ابعاد و اندازه‌های این میز تغییرات مطلوب خود را اعمال کرده و یک میز کارگروهی مدرن با طراحی جذاب و منطبق بر پرسونا و سبک کاری خودش را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از مشاوران ما در زمینه مشاوره دکوراسیون اداری در شرکت پادایران به صورت رایگان راهنمایی دریافت نمایید.

لازم به ذکر است تمامی محصولات مبلمان اداری پادایران به صورت سفارشی انجام میشود. فقط کافی است با شماره 02143375 تماس حاصل فرمائید.

خرید مبلمان اداری پادایران

چنانچه قصد خرید مبلمان اداری و تجهیزات اداری از جمله خرید میز کنفرانس، میز مدیریت، میز کارشناسی، پارتیشن اداری و غیره را دارید، با پادایران در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

اسکیس

close