بازگشت

۲۱/فروردین/۱۴۰۳

اشتراک گذاری

بهترین شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری حرفه ای

اداره و یا شرکتی که ما در آن مشغول به کار هستیم، به نوعی خانه دوم ما است. تقریبا بیشترین زمان خود را در اداره می گذرانیم؛ مسلما ظاهر محیط و دکوراسیون اداری که در آن شکل گرفته است، در روحیه ما و تمام پرسنل تاثیرگذار است.

امروزه از جدیدترین شیوه های طراحی و دکوراسیون محیط کار استفاده می‌شود. این شیوه‌های مدرن همگی سعی در حفظ سلامت روحی و جسمی کارکنان در محیط کار دارند. استاندارد بودن تجهیزات اداری و استفاده از ترکیب درست در چینش دکوراسیون محیط اداری، مواردی هستند که توسط مشاوران و طراحان داخلی رعایت می‌شوند. از این رو هر اداره و شرکتی نیاز به یک شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری دارد که به کمک آن بتواند بهترین فضای کاری را برای کارمندان خود ایجاد کند.

اهمیت و فایده شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری در چیست ؟

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم؛ یکی از بزرگ ترین ویژگی‌های مشاوره ، بهبود روحیه پرسنل، افزایش اشتیاق به حضور در محل کار و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر است؛ اما اهمیت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری فقط به اینجا خلاصه نمی شود!

هر اداره و شرکتی، با توجه به حوزه کاری که دارد، نیازمند محیطی است که بتواند نهایت استفاده را در زیباترین شکل ممکن از آن داشته باشد. چرا می گوییم به زیباترین شکل ممکن ؟ محیط و چیدمان تجهیزات اداری یک شرکت، بیانگر فرهنگ و هویت آنجا است! به همین دلیل دریافت مشورت از شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری از یک فرد متخصص، برای مجموعه ای که اهداف بزرگ در سر دارد، امری ضروری است.

 افراد مهم زیادی قرار است برای مذاکره، قرارداد و غیره در دفتر شما رفت و آمد کنند؛ اگر این محیط سازمان دهی شده، مدرن و در عین حال آراسته باشد، مطمئنا تاثیر زیادی در برداشتی که افراد از شما و مجموعه تان دارند، خواهد گذاشت. پادایران با شخصی سازی تجهیزات اداری مدنظر شما، یک اثر به یاد ماندنی بدون تاریخ مصرف در اختیارتان خواهد گذاشت.

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری چگونه به ما کمک می کند؟

مشاروه دکوراسیون داخلی اداری توسط فردی انجام میشود که علم و تخصص این کار را دارد؛ می‌تواند به بهترین نحو از نهایت فضا استفاده کند. یک مشاور با توجه به معماری داخلی اداری ساختمان شما و نیازهایی که شما از آن فضا دارید، سعی میکند بهترین برنامه ریزی را داشته باشد. مهم‌ترین مسئله‌ای که در ابتدای مشاوره دکوراسیون داخلی اداری مطرح میشود و اغلب هم مشتری و هم مشاور در آن هم نظر هستند، استفاده کارآمد از فضا است.

شرکت مشاوره طراحی و تولید تجهیزات اداری ، اطلاعات لازم را در اختیار مشاور قرار میدهد. مشاور طبق صحبت‌هایی که با شما داشته است، و همچنین با توجه به بودجه معین شده، تصمیمات خود را می گیرد و شروع به برنامه ریزی و طرح زدن برای آن می کند. این تصمیم میتواند در وهله اول به چند دسته تقسیم شود: جابه جایی، نوسازی و یا تغییرات در چیدمان مبلمان اداری و تجهیزات.

راهنمای دکوراسیون داخلی در اداره

به کمک شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری، شما تمام موارد را زیر نظر خواهید داشت؛ کوچک ترین مواردی که ممکن است در یک محیط کاری تاثیرگذار باشد، مثل سال انتظار، میز مدیریت، صندلی‌ها، شیشه‌ها و کرکره‌ها و موارد بسیار دیگری که از چشم شما دور نخواهد ماند.

سالن انتظار یک مجموعه، اولین جایی است که به چشم می‌آید. با ایجاد یک فضای آرامش بخش، سیستم پخش یک موزیک ملایم، انتخاب میز کنفرانس و صندلی‌های انتظار راحت برای مراجعین، رنگ طرح دیوارها، انتخاب دکوری‌ها و گلدان‌هایی که میتوان در سالن به کار برد و کلی جزئیات کوچک دیگر که می تواند محیطی دلنشین برای مراجعین شما فراهم کند.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اداری

شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران تاکید میکند: ممکن است هر کارمندی با توجه به پوزیشن و تخصصی که دارد، به میز، صندلی یا پارتیشن اداری نیاز دارد. یک کارمند تمام تایم کاری خود را باید روی صندلی بنشیند؛ پس باید صندلی بسیار راحت در اختیار داشته باشد تا وضعیت بدنی مناسبی داشته باشد.

 ممکن است برخی از پرسنل نیاز به محیط کاری بزرگتر و یا میز بزرگ‌تری نسبت به بقیه داشته باشند؛ این ها مواردی است که با در نظر گرفتن موقعیت شغلی پرسنل و نیازهای آنها به صورت تک به تک باید تهیه شود. در نظر گرفتن رنگ‌ها، سبک‌ها و ارگونومی‌ها طبق سلایق پرسنل و البته حوزه کاری مجموعه، می‌تواند بسیار دلنشین و تاثیرگذار باشد.

بعد از انجام جلسه در شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری، کارشناس‌هایی که پروژه شرکت و یا اداره شما را برعهده گرفته‌اند، شروع به ترسیم طرح‌های اولیه میکنند و کار را به جایی میرسانند که با یک نمونه سه بعدی، تغییرات و روند کار را به شما نمایش دهند. در این مرحله اگر طبق نظر شما، موردی نیاز به اصلاح و تغییر داشته باشد، اصلاح خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مبلمان اداری را می‌توانید در پادایران مطالعه کنید.

آخرین مرحله مشاوره دکوراسیون داخلی اداری

پس از گرفتن تائیدیه نهایی از سمت شما، کارشناسان شروع به کار میکنند و تغییرات روی ساختمان مورد نظر اعمال میشود. تعامل و ارتباط بین پرسنل و مدیران، کلید موفقیت هر پروژه در محل کار است. شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران تضمین می‌کند که قبل از تولید مبلمان اداری بهترین استفاده از فضا، با توجه به سلایق، حوزه کاری و همچنین به روزترین متدهای دنیا برای شما انجام گیرد.

جهت بازدید از شوروم و خرید مبلمان اداری میتوانید با شماره ۰۲۱۴۳۳۷۵ تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول
خدمات شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران شامل چه مواردی است؟

تیم حرفه‌ای و کاربلد پادایران در کنار طراحی و تولید مبلمان و تجهیزات اداری، در تلاش است فضایی را برای شما ایجاد کند تا شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید. پادایران علاوه بر رفع نیازهای شما در طراحی داخلی محیط کار، شما را در رسیدن به خواسته‌های جدید و منحصربفرد کمک می‌کند. در این هنگام محصولاتی یونیک، بدون تاریخ انقضا و با هارمونی ویژه محیط اداری شما، طراحی و تولید می‌کند.

سبک کاری شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران چیست؟

شرکت پادایران با رعایت تمامی اصول و متد روز دنیا، اقدام به طراحی و تولید هرگونه تجهیزات و مبلمان ویژه محیط کار می‌کند. همچنین جهت دکوراسیون و طراحی داخلی اداری، از پرطرفدارترین سبک‌های روز اروپا و آمریکا بهره می‌گیرد. در واقع هر آنچه در سلیقه و ذهن شما باشد، توسط پادایران محقق می‌شود و هیچ فرقی ندارد کلاسیک یا مدرن!

هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی اداری چقدر است؟

مجموعه پادایران مفتخر است بعد از ۵۰ سال سابقه در طراحی محیط اداری و تولید تجهیزات مطابق آن، هم اکنون خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی اداری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی اداری بنا به اهداف شما از دیزاین محیط کار و حجم سنگینی پروژه توسط کارشناسان پادایران تعیین می‌شود و ۰ تا ۱۰۰ هزینه پروژه و طراحی و تولید تجهیزات نیز خدمتتان ارائه می‌شود. تنها کافی‌ست با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید؛ یا به واتساپ پادایران مراجعه کنید.
۰۲۱-۴۳۳۷۵
۰۲۱-۸۶۰۹۲۰۶۱

close