بازگشت

میز کارشناسی ساوا

میز کارشناسی ساوا تحت لوگوی شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری و تولید تجهیزات اداری پادایران، با سابقه‌ای بلند در زمینه مبلمان اداری در ایران طراحی و تولید شد. این میز با طراحی مدرن و کیفیت بالا، یک انتخاب ایده‌آل برای ادارات و محیط‌های کاری است.

ویژگی ها و ابعاد میز کارشناسی ساوا

میز کارشناسی ساوا (Sava) با ویژگی‌های خاص، به طور کامل تجربه کلاسیک یک میز کار را ارتقا می‌بخشد. توصیه می‌شود که این میز را در محیط‌هایی با دکوراسیون اداری کلاسیک به کار گیرید.

ویژگی‌های منحصر به فرد این میز شامل صفحه رویه تقسیم شده، جداکننده‌های کوتاه و جمع‌وجور، فضای قابل حمل برای قرار دادن کامپیوتر، کشوها و کمدهای شخصی می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که میز کارشناسی ساوا نه تنها عملکرد عالی داشته باشد بلکه به زیبایی و شکوه محیط کاری شما افزوده شود.

انواع میز کارشناسی متنوع به صورت ارگونومیک و با کیفیت بالا در پادایران تولید میشود. توجه داشته باشید این محصول در دسته اصلی مبلمان صفحه ای قرار داد و میتوانید تمامی میزها را در این صفحه مشاهده فرمائید.

مشخصات محصول

  • کد کالا : PI-TW-17
  • طول میز : 300 سانتی متر
  • عرض میز : 150 سانتی متر
  • ارتفاع میز : 75 سانتی متر

مانند همه محصولات مبلمان اداری پادایران در خرید میز کارشناسی ساوا هم کارفرما می‌تواند بر اساس نیاز کاربر محصول را سفارش دهد و امکان شخصی سازی محصول را داشته باشد، برای مثال میتواند در رنگ و متریال مصرف، ترکیب و بخش‌بندی کنسول کناری و ابعاد و اندازه‌های این میز تغییرات مطلوب خود را اعمال کرده و یک میز کارشناسی مدرن با طراحی جذاب و منطبق بر پرسونا و سبک کاری خودش را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از مشاوران ما در زمینه مشاوره دکوراسیون اداری در شرکت پادایران به صورت رایگان راهنمایی دریافت نمایید.

لازم به ذکر است تمامی محصولات مبلمان اداری پادایران به صورت سفارشی انجام میشود. فقط کافی است با شماره 02143375 تماس حاصل فرمائید.

خرید مبلمان اداری پادایران

چنانچه قصد خرید مبلمان اداری و تجهیزات اداری از جمله خرید میز کنفرانس، میز مدیریت، میز کارشناسی، پارتیشن اداری و غیره را دارید، با پادایران در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

close